Za nami kolejna edycja Biegu Sponsorowanego, który ze względu na pandemię, odbył się w innej formie niż wcześniej. Szkoły, firmy i przedszkola organizowały się samodzielnie na określonym terenie zieleni i zdobywały na naszą rzecz kolejne okrążenia.
Idea biegu sponsorowanego jest piękna i prosta. Dzieci i młodzież startujące we współzawodnictwie szukają sponsorów, którzy zapłacą kilka złotych np. 5 zł za jedno okrążenie, które pokona dziecko. Szybkość nie ma znaczenia – można biec, truchtać, iść – ważne jest dedykowanie swojego czasu i wysiłku innym.
Młodzi uczą się przedsiębiorczości, przełamują swoje ograniczenia, planują, jak dotrzeć do sponsorów, kogo poprosić o wsparcie. Uczniowie ofiarowują swój czas i witalność, a sponsorzy wpływy finansowe, które trafią do Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci i zostaną przeznaczone na rehabilitację dla podopiecznych. Cała akcja ma wymiar nie tylko finansowy, ale także ideowy i edukacyjny.
Podczas Biegu Sponsorowanego łączymy charytatywność ze sportem i przedsiębiorczością. Obowiązuje prosta reguła – aby pobiec, trzeba znaleźć sponsorów (osoby lub instytucję), które zapłacą za fizyczny wysiłek biegacza.
W 2021 udało nam się łącznie zebrać aż 16 882 zł! Dziękujemy!