Podsumowanie 8. edycji charytatywnego kiermaszu książek „Buy a Book”

8. edycja charytatywnego kiermaszu książek „Buy a Book” odbyła się w terminie 31 sierpnia (piątek) i 1 września (sobota) 2018 roku w Magnolia Park we Wrocławiu.

Była to kolejna już edycja tego wyjątkowego wydarzenia, organizowanego we współpracy Fundacji „Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci” oraz wrocławskiego oddziału Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). Ponownie głównym organizatorem było Centrum Hewlett Packard Enterprise we Wrocławiu.

Zasada kiermaszu była niezmiennie prosta: za 5 zł lub wielokrotność można było kupić książkę, komiks czy audiobooka. Całość zebranych funduszy została przekazana na rzecz realizacji celów statutowych Fundacji. W edycji 2018 roku organizatorzy uruchomili również w ramach „Buy a Book” możliwość internetowej aukcji książek, za pośrednictwem portalu „Charytatywni Allegro”.

Akcja „Buy a Book” w 2018 roku odbyła się pod patronatem honorowym Prezydenta Wrocławia, a także Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławia (ARAW), Wrocławskiej Rady Kobiet, American Chamber of Commerce oraz Europa Forum. Partnerem Strategicznym eventu był Magnolia Park we Wrocławiu. Wydarzenie wspierała w charakterze Sponsora firma Credit Suisse.

Wynik 8. Edycji „Buy a Book” to 18 110,86 złotych i 10 euro. Serdecznie dziękujemy wszystkim darczyńcom, ale również organizatorom, sponsorom, partnerom, patronom akcji i oczywiście wolontariuszom.

Bieżące informacje o akcji można śledzić na stronie Facebook wydarzenia: https://www.facebook.com/Buy-a-Book-Wroclaw-1408464299386784/.